Thursday, March 8, 2012

Time is running out!

Okay,act tak taw nak update ape.Tapi fr sure sekarang dah masuk minggu kedua bulan March kan?And tak lama lagi result SPM kelua.WATLEK WATLEK ~ Sape yang tk takut kan?Okay,sapa tak takut dy noob! *ape siak aku merepek*
Okay honestly aku takut,Aku tak berapa nak pandai sangat macam orang lain.Isk isk isk *sambil mengesat air mata yg meleleh membasahi keyboard*For me kalau aku dapat lebih baik dari trial aku pun,aku dah bersyuuuuuuukur yang amaaaaat sangat! Tapi kalau rezeki tuu dah tadaa dekat aku,nak buat acana kan?Aku cuba pasrah dan redhaa dgn ketentuan Illahi :') *aku pandai sebut "R" k? aku tak cakap pasrah dan redha macam LisaSurihani cakap.* Apakah aku ni? ==" Okay abaikan yang tuu.Kembali kepada yang normal.*Act saje jek buat acani nak elak gugup aku type pasal 22March?MAIGOD!

Okay, fyi pada tanggal 22march nanti aku akan jadi hamba Allah yang paling sombong dimuka bumi ini.Hahaha jangan kau tayae aku dapat berapa itu ini.Aku tak pandai macam korang nak kaut segala As k? ==" K,act sape jek nak kan? nak keputusan yang buruk.Takut2 sgt aku hampakan mama dan ayah aku :'( Yelahh aku ni taklah pandai manaa,Keputusan PMR aku obviously make them dissappointed.Kalau SPM pun cenggitu jugok, makin ber adding on pulak dissappointed mereka.Ok,walaupun sya ni tak berapa nak cerdik dan pandai macam awak awak semua,saya tetap mempunyai matlamat *sambil menepuk nepuk dada,mata menjeling ke atas* Akanku *cehh ayatt* akanku tuntut ilmu setinggi yang boleh.Sejauh yang mungkin.Kalau aku diberi peluang, aku nak sgt beljar di menaran gading :') Moga moga Allah perkenankan cita cita ku ini :') Aku tak kisah amik diploma or ijazah dekat tanah air.Nnti kalau dah grad akanku smbung PhD ke Luar Negara InsyaAllah.

Ya Allah sesungguhnya hambamu yang lemah lagi dhaif ini memohon kepada mu agar kau berikanlah kejayaan yang cemerlang.Kejayaan yang dapat aku banggakan mamaku ayahku, adik beradikku,dan kaum kerabatku....Pasrah kan dan redhakan lah hati ku untuk menerima apajua bentuk keputusan SPM ku nanti :'( Sama ada baik atau sebaliknyaa.Ya Allah Pasrahkan hati ku ketika itu yaAllah :( Aminnnnn

p/s:Okayy guysss goodluck k? Aku senantisa mendoakan kejayaan korang :D Korang pun doakanlah aku.Seseungguhnya doa yang didoakan oleh rakan rakan di sukai Allah S.W.T :')

No comments:

Post a Comment