Monday, April 9, 2012

Troll : Im the bad person ever !

emm, Hi ! Okay, kali ni, aku taktau kenapa aku tetibee rasee sedihh sangat sangat! Aku sedihh sampai aku taktau nak nangis and cakap macam manee lagi :'( K..kini baruu aku sedar yang aku ni adalah salah seorang makhluk yang palinggg kejammmm dekat duniaa ni.Hmmm aku taktau nak cakap dekat sapa ;( Aku speechless :'( Okay, aku rasee macam nak hangguk kepala dekat dinding punn adeee.Laaahaaai, okay, tadii aku nampak, mybff berfacebook dengan kawan aku.K...cakap seperti biasa,Tapi nak last last tuu aku terbaca satuu comment yang agak nyinggung perasaan dia.If I were on your shoes, aku jugaa akan rasee sakit hati.Jadik,bilaa aku baca commnt tuu aku rassee marah geramm and, sangaat marah.Kenapa dia buat mybff cemtuu.Why why why? *hentak meja* Honestly aku memang tak boleh tengok kalau ade orang macam nak sakitkan dia.Wahai awak,even awak fikir kitaa ni dah tak care dekat awak,sejujurnye kitaa masih care dekat awak.Kalau online, kitaa mesti stalk awak.Kitaa nak tau apa yang awak buat.Jad kitaa stalk awak.Awak mesti taktau kann? :') It's okay, kitaa pahamm.Oleh sebab dekat FB terlalu umum,lalu aku punn luahkan dekat tweet,Sebab aku memang takboleh tahan marah aku.Jadi aku punn main cakap jek laa dekat tweet macam tuu tanpa pikirkan apa yang aky tweet itu.Tapi honestly aku memang tak boleh tengok ada orang yang sakitkan hati dia,Aku fahamm,akuu kenal sangat dengan BFF akuu tuu macam mana orangnye.Secara tak sengaja aku telah nyinggung perasaan dia . Akuu....akuu....spechless.Aku dapat text daripada dia.Aku sedihhh sangaat, aku macam nak nangis.Saya tak salahkan wak sayang :') Laluu aku cepat cepat balas text dia.Even aku tau yang dia takkan balas time tuu.Tapii aku takboleh pendam perasaan aku...akuu betul betuul rinduukan dia.Jadi aku putuskan untuk bukak blog aku yang berhabuk ini.Dan aku tgok latest blogupdated semuaanye dari my BFF tuu.,Jadik aku pun bukak. MAIGOD! Almost semuaa yang adee dekat blog tuu abou me k?ABOUT ME!! I couldnt help my tears to stop falling down.....T_________________T.Part yang palingggg aku sedih masaa aku janji nak tengok Titanic dngan diaa tuu.Aku memang tak boleh tahan airmtaa.......Aku tauu ni ni gembeng..tapii sungguh airmataa aku takboleh nak tahannn.Whyy? whyy? whyy? dia buat macamm tuu?Kenapa dia takbagiitauuu aku yang dia adeee dekat BPMALL timeee tuu?Ya Allah haaai, kejammnyee aku ni...kenapa ada lagi manusiaa macam aku dekat Duniaa ni :( Kenaaapaaa?kenaaapaaa? Aku rase aku ni manusiaa yang palingg bodoh sekalii dekat dunia ni.Kenapa aku buat dia macam tuuu.Kenapaa aku buat dia macamm tuu? KENAPA?KENAPA?KENAPAAAAA?!! Hafifah, maafkan aku sayang :'( Maafkan akuuuuu...akuu takpatuut buat kau macam ni....Sungguhhh aku sangaaaat sayanggg dekat kau.Tapiii kenapa aku ni bodoh sangaaat.Kenapaa aku ni bodoh sangat buat kau macam tuu? :'( Hafifah, maafkan aku...aku benar benar insaf....aku mintaa maaf....sangaaat sangaaaat,, adakah awak masih boleh menjadi kwan saya ? Sayaaa merayuuuu dekat awak .... Tolonggg tolongggg maafkan sayaaa....tolongggg...im begginggg......im beginggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg





No comments:

Post a Comment